Soalan Tag dari Amir Fazwan (first time nih...)

1. Apa benda yang penting dalam hidop korang?

kawan, laptop n internet

2. Benda terakhir yang korang beli menggunakan duit korang sendiri?

gule2 hacks kot....

3. Dimana tempat korang ingin melangsungkan perkahwinan dan tema perkahwinan korang nanti?

PWTC. nak kalahkan datuk siti. hahahahahah~

4. Adakah korang sedang bercinta sekarang?

berusaha mencari cinta. WAHH!!! gitu pon ade.

5.Berapa lama korang akan mencintai kekasih korang?

smpai mati. kat akhirat lu punye bisnes sendirik-sendirik. hahahah

6. Dimana korang selalu jumpa kekasih korang?

time tido. mimpi. (yeke?)

7. Novel / buku / majalah yang terakhir korang beli?

Kompentensi Kecerdasan Emosi untuk Kursus Persediaan Ijazah Sarjana Muda Pendidikan

8. Apakah nama penuh korang?

Izzul Syahmi Che Russlee

9. Antara mak dan ayah,yang mana korang lebih mesra?

ofkos mak! rakan gosip terbaik aku penah ade. bank negara pon same.

10. Namakan orang yang betul-betul nak jumpa dalam hidup korang?

Fauzy Khairy. Aku nak tumbok mke dy smpai pecah

11. Adakah korang basuh baju sendiri?

sendiri. aku anak mithali. hahahah. mesin kan ade.

12. Dimanakah tempat yang betul2 korang nak pergi?

Hogwarts. aku nih Harry Potter freak sket.

13. Pilih salah satu,peluk atau cium?

cium! MUAAAAHHH!!!!

14. 5 benda yang korang sangat-sangat sayang dalam hidup korang?

1. MAK AKU!!!
2. Family
3. KAWAN2!!!
4. Laptop
5. Moto

15. 5 lagu yang paling korang suka dan selalu dengar?

Celine Dion - Can't Help Falling in Love With You
Elvis Presley -
Can't Help Falling in Love With You
Whoopi Goldberg - I will follow you
Whoopi Goldberg - My Guy
Time after Time - Steve Lawrence in The Nanny

16. Bila tarikh lahir korang dan kat mana korang sambut tahun lepas?
3 hb 2 .erm..rsnye kt umah kot... tak igt

7. 6 orang blogger yang korang nk tag.
ntah la.... amir tak leh... dy yg tag aku.... wirdah... amer dah tag... sape lg, ea?


18. cerita sikit bloger yang pertama korang tag.
tak tau nak tag sape... mcm ne et? kire halal la due soklan last nih

2 comments:

Raihatul Wirdah November 19, 2010 at 3:52 PM  

pergh,, ade hati nk lawan datuk siti,hahahaha
harap2 bukan perkahwinan sejenis, tpi kalau ye, mmg kompem siti kalah, kontrobersi!!!!

gurau je ekkk...hahahahahah~

Izzul said November 22, 2010 at 1:38 PM  

WEE:

hahahahahahah~ mmg haram~ hahahahahah~

Post a Comment

About Me

Pakistan, Chinese, and Royal Kelantanese from my father's side. Bugis, Indian and Bendahara Megat Terawis ancestry from my mother's side

About this blog

I like to write. I love it. I write what I think. Thinking is a way of greatness.

My Blog List

Welcome!

Followers

Search This Blog

Loading...
Powered by Blogger.

Welcome Message

There was an error in this gadget