Menjadi ahli baru

Alhamdulillah

Syukur kehadrat Allah, yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang. Selawat dan Salam keatas Junjungan Mulia, Nabi Muhammad s.a.w dan seluruh Rasul dan utusannya. Dalam era “Dunia Tanpa Sempadan” kita mesti mempersiapkan diri kita dengan pelbagai ilmu pengetahuan dan maklumat. Dengan rahmat Allah, saya berjaya melahirkan blog ini dalam masa terdekat dengan tujuan untuk membantu orang-orang diluar sana untuk memahamin senario yang berlaku akhir-akhir ini. Blog ini bukanlah kesinambungan “Malay Dilemma” tulisan Tun Dr Mahathir. Ia sebenarnya hasil karya saya sebagai wahana untuk pandangan saya dan orang lain diutarakan.

Saya sedar tindakan berani mati saya ini boleh menjerut tengkuk saya. Namun saya yakin dan percaya bahawa ia untuk mengembalikan keadilan, ia berbaloi. Kritikan dan pujian saya tidak lain dan tidak bukan adalah penghakiman saya melalui pembacaan dan kajian yang dilakukan. Akhirnya terpulanglah kepada anda untuk menerima atau tidak.

Saya juga ingin merakamkan setinggi tinggi terima kasih saya kepada sahabat baik saya Raihatul Wirdah,yang selama ini sentiasa membantu saya, Amir Fazwan dan Muhd Nor Hafizi yang selama ini menyokong perjuangan saya. Juga kepada keluarga, dan adik saya Fauzy Khairy yang turut membantu. Allah sajalah yang mampu membalasnya.

Alhamdulillah

Praise to Allah, Most Compassionate, Most Merciful, Lord of Universe, and peace and prayer be upon his final prophet and messenger. In conjunction of the “Borderless World”, I realize the importance to equip myself and people out the about every knowledge that subsist in this merely world. With His blessed, successfully I managed to publish this blog in this within time just to guide and help people out there to understand the scenario that happened nowadays. This blog is not a new saga of “Malay Dilemma” by Tun Dr Mahathir. It is a brand new masterpiece of mine that spill out my own and others thought.

I knew that this very bold action cost me very high price, even my own life. But to bring back the justice, it is worth it. All the critics and compliments are based on my judgment through reading and research. It is up to you to either to believe or not.

I also want to thank these people that helped me so much in order to accomplish my blog. My dearly best friend Raihatul Wirdah,that have been the best aid for me ever, Amir Fazwan and Muhd Nor Hafizi. Also to my parents and last but not least my lovely brother Fauzy Khairy. May Allah bless your soul.

About Me

Pakistan, Chinese, and Royal Kelantanese from my father's side. Bugis, Indian and Bendahara Megat Terawis ancestry from my mother's side

About this blog

I like to write. I love it. I write what I think. Thinking is a way of greatness.

My Blog List

Welcome!

Followers

Search This Blog

Powered by Blogger.

Welcome Message